Blog

We houden voor jou de vinger aan de pols van de contentmarketingwereld. En meteen daarna de handen op het toetsenbord voor een nieuwe blogpost. Van onze redacteurs en freelance specialisten. Voor jou.

Do's en don'ts van branded content video

Hoe maak je branded video's die zó sterk zijn dat niemand een aflevering wil missen? Het recept van onze Content Director Geert Dewaele.

5 insights die ons voltankten op FUEL18

'FUEL18 by Medialaan' werpt zich op als hét meest innovatieve inspiratie-event van het jaar. Grote woorden, maar maakt het dat ook waar? Headline was van de partij kwam terug met 5 inzichten. Ready to be fueled?

Dé trend voor 2018? Dieper en authentieker

Weg met snel en goedkoop. De toekomst is voor wie grondig en authentiek communiceert. Een boodschap naar het hart van Project Manager Sophie Coppens, op de UBA Trends Day in Brussels Expo.

Zo pak je branded content best aan. 7 do’s en 1 don’t.

Wil je met je merk (betaalde) artikels integreren op nieuwssites of social mediakanalen? Zo zorg je ervoor dat je lezer niet wegklikt.

Video op social media (2): kiezen voor Facebook

Iedereen op Facebook? Nochtans wordt het alsmaar moeilijker om tot bij je doelgroep te geraken. Moet je je geldbeugel bovenhalen om je bereik op te schroeven, of zijn er ook andere oplossingen?

Video op social media (1): kiezen voor YouTube

Van plan om met je bedrijf de stap te zetten richting YouTube? Of wil je je bestaande kanaal een flinke boost geven? Hoe bereik je je doelgroep het best? Volgende tips geven je alvast een flinke duw in de rug.

Pages

Please update your browser

You’re using an older version of your browser. Please update to access our site and all our solutions, including our worldwide country risk assessments.

Update