Headline-nieuws
Veerle Blykers, Senior Editor Headline Publishing, 30 mei 2018

Geert Dewaele, nieuwe storyteller bij Headline\TBWA

Headline Publishing en TBWA Belgium hebben er een ervaren storyteller bij. Geert Dewaele – de gewezen hoofdredacteur van Iedereen Beroemd, het succesvolle human interest-programma op één – stelt voortaan scherp op branded content video.  

Geert Beroemd!

Geert Dewaele stond bij de VRT aan de wieg van Iedereen Beroemd, het dagelijkse human interestprogramma op één dat elke dag meer dan een miljoen kijkers aan het televisiescherm kluistert. Eerder was hij ook hoofdredacteur van Jobat en Het Nieuwsblad. Met andere woorden: Geert eet en drinkt content. En tussendoor graag een goede, Italiaanse pasta. 

Content die mensen en merken bij elkaar brengt

Geert bouwt vandaag een nieuwe afdeling uit. TBWA\Serial zal content formats creëren die mensen dichter bij elkaar brengen. Consumenten bij merken, werknemers bij hun bedrijf. In de eerste plaats via video, maar evengoed in print, blogs, podcasts of andere mediavormen. 

Win-win voor merk en media

TBWA\Serial is het antwoord op de veranderende mediawereld. Consumenten kijken alsmaar minder lineaire televisie en bijhorende reclameblokken. Maar media hebben wél advertentie-inkomsten nodig. Geert Dewaele: “Wij willen verhalen en entertainment maken die consumenten echt willen zien. Sterker nog: die hen doen hongeren naar méér. Zo worden merken uiteindelijk zelf mediaproducenten.”

Lees ook:
De do’s en don’ts van branded content video, volgens Geert Dewaele
 

Please update your browser

You’re using an older version of your browser. Please update to access our site and all our solutions, including our worldwide country risk assessments.

Update